Pages

adsen auto

Dec 13, 2013

Tunggu Proton Perdana Baru Tahun 2015

Tunggu Proton Perdana Baru Tahun 2015. Proton Perdana Model Baru tidak dijual pada orang ramai. Model  ini masih belum ada nama lagi, merupakan JV antara proton dan Honda. Baru baru ini PM melancar model perdana untuk digunakan sebagai kereta rasmi kerajaan. Ia tidak akan dijual kepada orang ramai.

Mohd Khamil berkata baru Proton Perdana adalah sebahagian daripada program pembangunan yang dilaksanakan oleh Proton dengan rakan kongsi  Honda.

Beliau berkata Proton telah mula fasa kedua program ini yang melibatkan pembangunan model segmen-D (keluarga besar)  di bawah inisiatif platform perkongsian dengan Honda, dengan reka bentuk dalaman yang baru dan perubahan luaran.

” Ia akan diumumkan di pasaran Malaysia dalam tempoh 18 hingga 24 bulan  dan akan dijual kepada orang ramai, ” ini bermakna pertengahan tahun 2015 atau hujung tahun 2015. Harap Jangan Cemuh dan kutuk proton  
Nama pun JV Proton Honda, tempias nya mesti di rasai samada rupa paras atau konsepnya, Tapi kita tunggu 2015 , apakah proton akan membuat penambah baikan atau kekal rekabentuk di bawah ini.


Gambar kereta Proton Perdana baru

Tunggu Proton Perdana Baru Tahun 2015

Tunggu Proton Perdana Baru Tahun 2015

Tunggu Proton Perdana Baru Tahun 2015, harga perdana baru 2015


No comments:

Post a Comment